Monday 17 December 2012

Snap !

                     Assalamualaikum 
Hai sekalian . Entri , entri , and more entri ! harini mmg aku rajin.Okeyh tutup pasal tu . Aku ada gmbar ni nk share lagi  .

 Hak amek gambar hak kami !


memang miss momment nie !

Dimanakah ini ? Di tandas ! *Tempat slalu kite bergambar

(From Kiri )





Anna
Aku
Shahirah

Comel x kami ? Kau jeles ke ? Kau punye hal la . Aku x tanggong . hahaha . 

Remind me , tetibe aku terfikir . Ada ke taon depan budak darjah enam yg berperangai mcm mmber2 aku nan aku ? Mesti lain . Huhu. Kalau aku dapat putarkan masa aku akan nikmati semua saat indah ni. Tapi ? hanya tinggal kenangan .

nie pulak baru lepas baling telur ! hahaha . Kami memang budak nakal ! 




  Yang pakai baju oren tu aku

Yang baju putih tu Baem

Yang baju biru tu anna .

Yang buat piss tu Madi


Okeyh done ! bnyak kan gmbar yg aku post . Maybe penat jari jemari aku menaip tapi aku rase dh jadi kebiasaan . Besok akuu xon blog . Maybe kott. Sampai khamis . So update bebanyak lh mlm nie . ngek ~

Okeyh bhai.

Leave a comment maybe ? 
Terima Kasih Kerana Baca Entri Saya ! ♥


Hasil Dari Budak Poyo

No comments:

Post a Comment