Monday 17 December 2012

Selamat Pagi   .

Huhu . Sebenarnya aku bertolak tengahari sikit . Not pagi . Or maybe lepas sarapan nanti. Mandi pon belum . Sori saya still busuk lagi ~  .
Tadi baru hias blog sikit, Letak follow button and dashboard . Ermm perut akuu pon dh berbunyi . Tunggu je bapak belikan makanan . And aku pergi kluang 3 hari . Tido 2malam. Tapi kenapa aku bawak beg mcm nk tido sebulan ? hahahaha . Btw, xsabar aku jmpa dorang. Hope semuanyer oke . Asalkan aku oke Hidup macam tauke ~ hahaha .  .

And line internet aku lmbat ckit je. I thing klau aku bawak lappy at kluang mesti dh kne warning nan maxis sbb internet dh oveload. Heheheh~ .  .

Okeyh . Tu je lah utk entri kali nie . 

Bhai   .
Terima Kasih Kerana Baca Entri Saya ! ♥


Hasil Dari Budak Poyo

No comments:

Post a Comment